Referenser

Besöksbokning

"Mina förväntningar överträffades med råge"

Besöksbokning för 14 säljare på elgrossisterna Selga och Storel som ägs av Rexel Sverige AB

“DM-COMBI får betyget 10 av mig på en skala 1-10. Jag fick ett bra intryck av Louise – hon är en riktig ’doer’ och får verkligen saker att hända. Hon tar tag i allt och vi fick dessutom fin support av henne.

Jag kom i kontakt med DM-COMBI genom rekommendationer. Mina förväntningar överträffades med råge; Louises självklara och handlingskraftiga agerande imponerade.

All planering var minutiös, jag kände mig trygg och säker. Det var en struktur utan dess like där alla insatser följde tidplanen och där vi hade en öppen dialog med DM-COMBI hela tiden.

Vi fick fler besök inbokade och utfallet blev bättre än vi trodde, särskilt i de större städerna.

Det här arbetssättet passar oss, eftersom våra säljare inte hinner med att ringa och ordna besök själva. Det är verkligen värt att investera i en kundbokare.”

Monia Råholm

Marknadskommunikationschef

Rexel Sverige AB

besöksbokning

”Väldigt effektivt och proffsigt”

Besöksbokning för Cecilia Walton som ville träffa ICA-handlare och berätta hur hon utbildar butikspersonal så de kan hjälpa kunderna att handla smartare.

”Jag har anlitat Louise för att ta hjälp med att kontakta potentiella kunder och boka in möten. Det var väldigt effektivt och proffsigt med noggrann research av DM-COMBI. Skönt att slippa göra det ganska massiva arbetet med första steget i nykundsbearbetning. Jag kan varmt rekommendera DM-COMBI.”

CECILIA WALTON

Kock och förändringsledare för hälsosam och hållbar mat

Kreativa Kök AB

Besöksbokning

”Ett superteam kring telemarketing”

Bokning av telefonmöten med tandläkare så att Payzmart fick presentera sitt system för fakturering och finansiering.

”Louise är den första jag ringer när det behövs telefon aktiviteter, speciellt B2B. Louise har under många år byggt ett superteam kring telemarketing som visat sig fungera. Nu senast nådde vi mycket goda resultat när Payzmart teamet behövde bokade digitala säljmöten för dentalkliniker i Sverige. Stark Rekommendation!!”

JAN LUNDBLAD

Management consultant

Payinno AB

Besöksbokning

”Seriös och engagerad i uppdragen”

Besöksbokning för filmbyrån Populate med olika projekt under många år som har lett till nya bra kunder.

”Jag har arbetad med Louise sedan 2013 och anlitat hennes företag DM-COMBI Telemarketing för telemarketing och besöksbokning. Hon är alltid professionell, seriös och engagerad i uppdragen. Det känns tryggt att arbeta med en leverantör som har en så pass lång erfarenhet av just besöksbokning. Därtill är hon en mycket sympatisk person som jag kan varmt rekommendera för liknade uppdrag.”

Ehsan Nasari

Entreprenör och kommunalråd

Populate AB

besöksbokning

”En perfekt uppringare”

Besöksbokning för Sara Bern som ville ha möten med VD på större börsbolag för att presentera sin metod för att öka produktiviteten hos personalen.

”Louise var snabb och effektiv i att förstå min firmas behov och hur man kunde uttrycka vårt erbjudande på ett suveränt sätt och raskt därtill för en ny målgrupp. Hon valde ut en perfekt uppringare som effektivt bokade möten in åt mig. Den adressframtagare hon anvisade skötte sig också oklanderligt och snabbt.”

SARA BERN

Founder & Senior Consultant

Golden Opportunity

GULDLURENVINNARE 1994 och 2002 för bästa telemarketingkampanj

DM-COMBI har i konkurrens med de stora telemarketingföretagen tagit hem den prestigefyllda Guldluren vid de båda tillfällen då vi satsat på att delta i tävlingen.

Första gången var 1994 då vi tillsammans med uppdragsgivaren optikerkedjan Ögat (nuvarande Synoptik) vann med bidraget ”Optikerbokning”.

Målsättningen var att höja bytesfrekvensen av glasögon hos befintliga kunder och att skapa en dialog med dem för att utveckla butikerna. DM-COMBI ringde upp kunderna för att erbjuda en ny synundersökning efter 2-3 år. Ögat nådde 67 % över målsättningen avseende avslut. De som hade bytt optiker intervjuades om orsaken, och butikscheferna informerades om resultatet som ett led i ett förbättringsarbete.

Andra gången var 2002 då vi vann tillsammans med uppdragsgivaren Genesys Conferencing med bidraget ”Återvinning”.

Genesys Conferencing säljer en helautomatisk telefon- och webbmötestjänst. Målsättningen var att få upp försäljningen på passiva kunder och att nå fram med information till kunderna om det mervärde de får genom att själv enkelt kunna spela in sina telefonmöten. DM-COMBI ringde upp kunderna och lyckades få fram information till nya kontaktpersoner och påminna befintliga så framgångsrikt att resultatet blev 83 % bättre än målsättningen.

PRISER / CERTIFIKAT